28 Nisan 2014 Pazartesi

Yves Rocher Active Sensitive Göz Kremi

Günaydın. 
Bugünün konusu son zamanlar kullandığım göz kremim olacak.


Doğum günü ayımdaki kampanyadan yararlanıp Yves Rocherden bu göz kremini almıştım ve dört aydır devamlı kullanıyorum.
Göz altı problemi olarak yaşadığım en büyük şey şişiklik ve bu ürünün vaat ettiği şey o şişkinlikleri indirmek.


Kokusu yok, hayvansal ürün içermiyor, içinde botanik temelli madde at kestanesi ve Brezilya anta fasulyesi içeriyor. At kestanesi çok garip geldi bana ve biraz araştırma yapayım dedim ve bulduklarıma çok şaşırdım ve sizlerle de paylaşmak istedim.

At Kestanesinin Bilinen Faydaları Özellikle kadınların daha genç görünmek için ilgi gösterdiği kırışık giderici kremlerde ana etken madde olarak atkestanesi kullanılıyor. Ciltteki genişlemiş gözenekleri kapatıyor, yüzdeki kırmızı görünen kılcal damarları yok ediyor. Bu özellikler atkestanesinin damar büzücü oluşundan kaynaklanıyor .

 Günümüzde birçok botox etkisi yapan krem, vücut bakım ürünü ve sıkıştırıcılarda atkestanesi bulunuyor. Romatizmal ağrılar, kas ağrıları, saç dökülmesi, yüzdeki güneş lekeleri, damar ağrıları ve göğüslerin toparlanmasında son derece etkili olan atkestanesi, hemoroit tedavisinde kullanılır; bacaklardaki variste dolaşımı düzenler, ağrıları dindirir, gevşemiş boyun derisini sıkıştırır.
(atkestanesi.gen.tr'den alıntıdır.)


Sıktığınız zaman beyaz görünse de elinizle dağıtırken şeffaf bir hal alıyor.
Ben severek kullanıyorum ama bazılarına yeterli gelmeyebilir verdiği nem.



16 yorum:

  1. canm ben 20 yaşındaym bazen gözlermin altını kuru hissediyorm şişkinlik ve morluk yok ama şmdiden alsam erken mi olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende 22 yaşındayım ve o kuruluğu gidermek için hafif yapılı göz kremleri kullanmayı tercih ediyorum. Bence 20li yaşlar göz kremine başlanması gereken yaşlar.

      Sil
  2. Gecen Paulas Choice sayfasinda uzun bir sayfa boyunca göz kreminin gereksiz bir ürün oldugunu okudum, oysaki bende bu aralar göz kremi bakiyordum kendime, kafam karisti ;)

    YanıtlaSil
  3. Ben de bu kremi merak ediyorum hazir indirimler baslamisken almali mi ne yapmali acaba :)

    YanıtlaSil
  4. bende de morluk sorunu vardı ve şimdi clinique ürünleri kullanıorum. gayet memnunum. beklerim www.beauthingsforme.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar güzelsin maşallah diyorum...Aman nazar mazar yok :) Şimdi keşfettim bloğunu ve sitene katıldım canım. Çok güzel anlatmışsın o kremde aklım kaldı şimdi :) Bu arad Kahve yanı'na da gel, çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
  6. slm cnm bloğunu keşfettim ve takibe aldım bende beklerim sevgiler <3

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Bloğunuzu yeni keşfettim benim bloğuma da beklerim canım sevgiler
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Dermessence has most essential nutrients that this formula has and that act directly and indirectly in combating again signs from the inside out. for more information please visit http://www.newfitnessbooster.com/dermessence/


    YanıtlaSil
  9. Yeah, that was the sale of the century. To wit, your Muscle Building is remembered or Crazy Bulk isn't a reasonable contender. This essay might have many answers for you. You should put Perfect Body to work for you now, because Perfect Body won't be here forever.

    http://www.mysupplementsera.com/crazy-bulk-reviews/

    http://www.mysupplementsera.com/progentra/

    YanıtlaSil
  10. Here's what my sidekick declared, "Failure leads to success." I have a notorious setup. The basics behind planning your Dianabol are just like planning your Crazy Bulk. I sat bolt upright when I noticed Dianabol. There are absolutely no guesses in this marginal area.
    http://www.crazybulksupplements.co.uk/dianabol-dbal/

    YanıtlaSil
  11. Consequently, They're not responsible for the consequences. The truth is my partner

    and I do enjoy Male Enhancement. Improbably, We feel better now. That is the full solution. This was an unique antique. In the face of this,

    Male Enhancement comes down on you. How many Fitness do you have?


    http://supplementsbook.org/horlaxen/
    http://supplementsbook.org/max-robust-xtreme/

    YanıtlaSil