4 Nisan 2014 Cuma

Garnier Saf & Temiz Tonik


Merhaba! 
Bugün son zamanlarda kullandığım toniği tanıtacağım sizlere.

Garnierin cilt bakım ürünleri benim için çok riskli ürünler. Bazılarına aşık olurken bazılarını hiç beğenmiyorum. Sonbaharda aldım bu toniği ve kullanmaya başladım ama iki hafta sonra bırakıp başka bir toniğe geçtim. Bunun en büyük sebebi de soğukların verdiği nemsizlik ve bu toniğin biraz fazla ağır olmasıyla cildimin aşırı kuruması ve tahriş olmasıydı.
Zaten arındırıcı ve sıkılaştırıcı bir tonikten böyle bir etki bekliyordum ama cildimin karma olduğu bir dönemde kullanınca özellikle burun kenarlarımda ve yanaklarımda aşırı yanma ve kızarmaya yol açtı, bende Bebak toniği kullanmaya başlayarak bunu daha yağlı olduğum bir dönem kullanmak üzere kenara kaldırdım.



Şimdi genel olarak yorumlarım biraz daha yumuşadı fakat tekrar belirtmem gerekir ki eğer yağlı bir cildiniz yoksa sakın bu toniğe yaklaşmayın! Cildi matlaştırma vaadine pek katılmasam da ciltten tüm yağı söktüğü doğru, hatta biraz fazla söküyor da diyebilirim. 

Severek kullandığınız bir tonik var mı?

2 yorum:

  1. Ben de gözenek sıkılaştırıcı,sivilce yapmayan bir tonik arayışındayım.Bilen bana da söylesin:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildin yağlıysa bunu bi deneyebilirsin ama karma ya da normalse SAKIN deneme.

      Sil