1 Şubat 2014 Cumartesi

Essence Jel Eyeliner

Günaydın!
Bugün geçen hafta yazısını yazdığım MAC 209 numaralı eyeliner fırçası ile uyguladığım eyelinerı tanıtıcam.

Essence'in bu jel eyelinerını ülkemizde ilk satılmaya başlandığı zamanlarda almış ama hiç kullanmamıştım. Yeni yılda makyajla ilgili aldığım kararlardan biri de jel eyelinerı düzenli olarak kullanmaya başlamaktı ve bu yüzden son zamanlarda en çok kullandığım makyaj ürünüm bu oldu diyebilirim.


Benim gittiğim Gratis ve Rosmannlarda pek göremesem de belki sizin çevrenizdekilerde vardır diye yazmak istedim çünkü bu eyeliner bir harika!


Bendeki 01 Midnight in Paris rengi simsiyah olan. 3 ml ürün cam bir kavanozda geliyor.



Yağ gibi kayan muhteşem formüle sahip bir eyeliner bu. Hatta en büyük şikayetim fazla yumuşak olması bile olabilir. Kıvamının bu şekilde olması da kuruma süresini yavaşlattığı için bitene kadar kullanabilirim diye düşünüyorum.


Kalıcılığı da beklediğimden iyi. Likit eyelinerların en sevmediğim özelliği gün içinde yavaş yavaş silinmeleri ama bu jel eyelinerlarda kolay kolay olan bir şey değil.

Kısaca özetlemem gerekirse bu fiyata bu performans, pes dedirtti!





6 yorum:

  1. Maalesef satistan kaldirmislar gel eyeliner'i canim. Aradim, taradim bulamadim bi turlu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TÜH. Bunu duyduğuma çok üzüldüm, hem çok uygun fiyatlı hemde çok kaliteli bir ürün bu.

      Sil
  2. Ben alalı baya oluyor ve hala kıvamı harika kuruma falan olmadı süper performans !! güle güle kullan tatlım , severek sürüyorum bende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende kullandıkça daha çok daha çok seviyorum.

      Sil
  3. Satıştan kalkan harika ürünlerden biriydi.. =/ Bende severek kullanıyorum Essence Gel linerları ama bitince alamayack olmamız ne kötü =/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok üzüldüm bende, bu kadar güzel ürünü neden kaldırırlar ki satıştan.

      Sil