8 Şubat 2014 Cumartesi

Bebak Yağlı Ciltler için Tonik

Merhaba.
Bugün en son yazımda yıkama jelini tanıttığım serinin toniğinden bahsedeceğim sizlere. Bebak yağlı ciltler için toniği bir süredir kullanıyorum, bakalım hakkında neler düşünüyorum.




Tonik kullanmak benim cilt bakım rutinim ayrılmaz bir parçası. Bir işe yarıyor mu ekstra bir şey yapıyor mu emin olamamakla beraber ciltte kalan son makyaj kalıntılarını temizlediği ve cildime bir ferahlık kattığı için kullanmazsam eksik hissediyorum.


Sabahları yüzümü yıkadıktan ve akşamları makyajımı çıkardıktan sonra nemlendirmeden önce mutlaka tonikle siliyorum yüzümü. Bu toniğin aynı yüz yıkama jeli gibi paraben ve özellikle alkol içermemesini çok sevdim. Cildimi yakan toniklerin işe yaradığını düşünürdüm eskiden ama artık akıllandım! Cildimi yakan tonikler ekstra kuruluktan başka bir şeye yaramadı. 


Yağlı cildime ne gibi bi etkisi oldu bilemiyorum ama kokusu ve cildimi tahriş etmeden temizlemesi hoşuma gitti. 

Sizin en beğendiğiniz tonikler neler?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder