25 Ocak 2014 Cumartesi

MAC 209 Eyeliner Fırçası

Merhaba.
Günlük hayatımda genelde likit eyeliner tercih etmeme rağmen bu yeni yıl kararlarımdan biri de elimdeki jel eyelinerları değerlendirmek oldu.(Kulağa çok mu acıklı geliyor?. Evet yeni yılda makyajla ilgili kararlar alıyorum.)
Bu fırçayı geçtiğimiz sene almıştım ama doğru düzgün kullanmaya şu son iki ayda başladım diyebiliriz. Neredeyse hergün bu fırçayı kullanarak çekiyorum eyelinerımı ve sanırım artık kendisinin hakkında yorum yapabilirim.

Öncelikle benim almak istediğim fırça bu değildi 210du sanırım ama MUA onun çok ince olduğunu bunun daha uygun olduğunu söyledi. Yanlış! Bu fırçayla ince eyeliner çekmek oldukça zor. Ben günlük hayatımda bile kalın eyeliner kullandığım için sorun yok ama eğer siz ince eyeliner seviyorsanız bence bu fırçayı almayın, MAC 210 alın. 


Bu fırça 210a kıyasla daha kısa ve kalın. Ben genelde sadece ucuna alıp ürünü uyguluyorum.
İşimi gören güzel bir fırça ama aklımda 210 yok desem yalan olur. 


Essence Jel Eyeliner yazısı haftaya blogda!

2 yorum:

  1. GUZEL YAZI YORUMLAMANI COK BEGENDIM :)

    bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil