12 Ocak 2014 Pazar

Amerika Kozmetik Alışverişi

Selam!
Yaşasın Amerika'ya giden babalar olmalıydı aslında bu yazının başlığı ama neyse. Bunlar yeniyıldan önce Amerika'ya gideceğini söyleyen babama siparişlerim ve hepsine ayrı ayrı bayıldım.


Babam gitmeden Sephora.com sitesine girip isteklerimi belirledim ve ona isimlerini ve fiyatlarını tek tek yazdım. Bu sayede sanki ordaymışım gibi istediklerimi almış oldum. :')


Ayrıntılı yazılarını yazıcam ama o kadar güzeller ki toplu bir şekilde göstermek istedim. Bu Sephora Favorites Superstars seti bu sene Sephoranın en çok satan ürünlerini içeriyor.


Sephora Favorites Give Me Some Lip seti ise yine bu senenin en çok satan dudak ürünlerinden oluşuyor.


En çok denemek istediğim ürünlerden olan OCC lip tarlarında en çok satan renklerinin deluxe boylarının olduğu bu set Sephorada 20 dolardı.


Ve son olarak Juicy Couture'den Viva La Juicy isimli parfümün 100 mililitre olan büyük boyunu istedim. Bu parfüm Amerika çıkışlı olduğu için Avrupada bile bulması çok zor oluyor, o yüzden Amerikaya gideceğini duyduğumda ilk aklıma gelen bu parfüm olmuştu.

Hepsine ayrı ayrı bayıldım. 
Keşke bu setler bizim burdaki Sephoralara da gelse dedirten bi yazı oldu bu di mi?
KEŞKE.

6 yorum:

  1. güle güle kullan çok mükemmel bir alışveriş olmuş kesinlikle !!! :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bende aynı fikirdeyim :')

      Sil
  2. Gerçekten güzel set superstars.Denizin videosunda da gormüshtüm, hepsini güle güle kullan:) ben de Estee Lauder seti aldim.bende yazisini yayinladim, çoook begendim benimki de super set:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle beğenilen ürünleri toparlayıp makul fiyatlı set yapmalarına bayılıyorum.

      Sil
  3. Superstars olana bayıldım! Ne kadar acaba? Belki ben de sipariş veririm=)

    YanıtlaSil