9 Ekim 2013 Çarşamba

Yves Rocher Sebo Specific Yüz Yıkama Jeli

Herkese yeniden merhaba.
Sebo Specific serisinin nemlendiricisini ve toniğini zaten kullanıyordum bir süredir, yüz yıkama jelim bitince buna geçtim. Ama maalesef bu yüz yıkama jelini ben hiç beğenmedim.




Her ne kadar peeling etkisi olduğunu söylese de partikülleri o kadar küçük ki peeling etkisi söz konusu bile değil.
Kokusu dışardan koklayınca çok güzel ama yüzüme uygularken inanılmaz kötü bi sabun kokusu alıyorum.
Birde bu ürünü durulamaya çalışırken yüzünüzde yapış yapış olması diye bir durum söz konusu ki beni en çok rahatsız eden şey bu oldu açıkçası.


150 mililitrelik bir ürün bu. 
Şişesi bence kullanım açısından uygun değil. Pompalı değil ve her seferinde yanlışlıkla fazla ürün geliyor.
Sebo specific serisi matlaştırmaya yarayan bir seri ama bu temizleme jelinin öyle bir etkisi olduğunuda düşünmüyorum pek.
Sonuç olarak toniğini çook sevdim, nemlendiricisi fena değil, yüz yıkama jeli ise çok kötü bu Sebo Specific serisinin.




2 yorum:

  1. Yves Rocher'nin yüz bakım ürünlerinden nefret ettim gerçekten. Sadece kayısılı peelingini seviyorum onun dışında ne zaman kullansam sivilcelerim oluyor. İnadına gibi sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ürünleri var ama bu yüz yıkama jeli kesinlikle onlardan biri değil.

      Sil