30 Ekim 2013 Çarşamba

NOTD - Rimmel London Metal Rush // Sonbahar Tırnakları

Merhaba.
Bir sonbahar tırnakları yazısı daha yazıyorum sizlere.
Bu yazıdaki ojeyi ciddi anlamda çok beğeniyorum, hatta bu metal rush serisinin hepsine bayılıyorum diyebilirim. Bugün ki rengin adı 60 God Save The Queen.



Sonbahar ve kış için bence bu metal rush serisi çok uygun. Bunun bordosunu da yazmayı planlıyorum.


Duo-chrome ojelerden bu da, tırnaklarınızı oynattıkça ışığın vurmasına göre renkleri değişiyor. Bu altın, sarı ve yeşil tonlarını barındırıyor içinde.
Rimmel London ojelerinin fırçaları ve yapılarını çok beğeniyorum zaten ondan bahsetmeye bile gerek yok.


Sonbahar boyunca sıkça sürdüm bu ojeyi ve sanırım kış boyunca da sıkça sürmeye devam edeceğim.
Umarım sizde beğenmişsinizdir.




3 yorum:

  1. Nasıl gözden kaçırmışım ben bu güzelliği diğer renkleri cart diye hiç incelemedim doğrusu ama bu çok güzelmiş!! çok yakışmış uzun tırnaklarına tatlım güle güle sürüştür :-** öperim !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, valla ben bu seriyi komple çok beğendim mavisine de bak bence o da çok güzel. :)

      Sil
    2. Yarın bakmaya gidiyorum zaten canım,tamam maviyede bakıcağım :-** doğum günüm için kendime bişiler alıcm böyle tek tük yoksa bana kimsenin birşey alıcağı yok :-}}

      Sil