20 Ekim 2013 Pazar

NOTD - NYC 246 Park Ave. // Sonbahar Tırnakları

Sonbahara en çok yakışan renkler tabi ki toprak tonlarıdır, bugün ki oje de çok güzel bir kahverengi.



Bu oje benim NYC'den denediğim ilk oje oldu ve açıkçası çok beğendim. Rengi, yapısı, fırçası herşeyi çok hoşuma gitti.


Nerdeyse haftada bir bu ojeyi sürer oldum, elimde kahverengi başka bir oje de olmadığı için elim sürekli buna gidiyor.
Kendi de ışıltılı ama ben üstüne NYC top coat sürüyorum, hem hızlı kuruyor hem de daha parlak oluyor.


NYC markasını Watsonslarda bulabilirsiniz.





2 yorum:

  1. Tam sonbahar rengi, duruşu çok zarif, nail artlar için de ideal bir baz. Yakıştırmışsın, güzel günlerde sür!:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, nail artta pek başarılı değilim maalesef keşke biraz yeteneğim olsaydı :(

      Sil