23 Ekim 2013 Çarşamba

NOTD // DENİZ KIZI KUYRUĞU♥ Golden Rose Carnival 09 - Sally Hansen 130

Herkese merhaba.
Geçenlerde aldığım Golden Rose'un Carnival ojeleriyle bir şeyler yapmak istedim ve ortaya böyle bi sonuç çıktı. Renkler ve duruş itibariyle de bana deniz kızlarının kuyruklarını çağrıştırdığı için adını böyle koydum. 




Önce bir kat Sally Hansen 130 Blue Me Away! isimli ojeyi tüm tırnaklarıma sürdüm. O kadar opak bir oje ki tek katta rengini muhteşem veriyor.


Daha sonra tırnağımın alt kısımlarına tırnağın şekline uygun eğim vererek Golden Rose Carnival 09 numarayı sürdüm. 


Oje şeffaf, içinde mavi beyaz şeritler ve biraz büyükçe altıgen beyaz simler var. 


Yalnız dikkat edilmesi gereken en önemli nokta Sally Hansen oje tırnakları çok boyuyor altına mutlaka bazla sürülmeli !
Sonuç olarak ben bu ikisinin uyumunu pek bi yakıştırdım.
Umarım sizlerde beğenmişsinizdir.
Hepinize mutlu günler.





4 yorum: