1 Eylül 2013 Pazar

Seyahat Makyaj Çantamda Neler Var? / Backpack Trip - Sırt Çantasıyla Seyahat

Merhaba merhaba merhaba.
Makyaj çantamda neler var adlı bir yazı yazmayı istiyordum zaten, tatil planları yapılmaya başlandığı için bekledim ve seyahat makyaj çantamda neler var yazısı yazmaya karar verdim.
Bu arada 2 hafta yurtdışında olacağım bu yüzden yorumlarınıza cevap veremeyeceğim ama merak etmeyin yazılar gelmeye devam edecek, tabii çekiliş de aynı şekilde devam ediyor.





Öncelikle sadece sırt çantasıyla(dağcı çantası) çıkacağım için yanıma az ve öz makyaj malzemesi almaya karar verdim. Bir makyaj çantasının içine rahatça sığdılar. Bakalım o çantada neler var?


Yüz Ürünleri :
* Nars Pudra Fondöten
* Essence Sun Club Bronzer
* Yüzüme kapatıcı sürmek için kullandığım Swisspers makyaj süngeri.


Göz Ürünleri :
* the Balm Meet Matte Palet
* Maybelline Color Tattoo (35. On and On Bronze)
* Essence Stays No Matter What Maskara
* L'oreal Super Liner Perfect Slim
* Ecotools düz far fırçası
* Ecotools karıştırma fırçası
* Kaş fırçası


Yanak ve Dudak Ürünleri :
* the Balm pudra fırçası
* Rimmel London Exeaggerrate Dudak Kalemi (005 Pure)
* Rimmel London Apocalips ( 201 Solstice)
* Rimmel London Kate Moss Ruj 07

İyi ki az şey almışsın demeyin, sadece dudak ürünlerinde biraz seçeneğim olsun istedim o kadar.

Makyaj malzemesi dışında cilt bakımı,ojeler,parfüm ya da duş ürünleri de şu şekilde.



* Yves Rocher Sebo Specific Matlaştırıcı Yüz Yıkama Jeli ( Bu iki üründe seyahat şişelerine koyuldu.)
* Cala Makyaj Temizleme Mendilleri
* Makyaj Temizleme Sütü
* Down Under Natural's Argan Yağlı Seyahat Seti       (şampuan, saç kremi, duş jeli, vücut losyonu)



* MAC Fix + (Nemlendirici olarak kullanmak için)
* Bath & Body Works Japanese Cherry Blossom Vücut Spreyi
* Benri Koyu Renkler için Aseton
* NYC Park Ave.
* Golden Rose Matte



* Colgate diş fırçası
* Nivea Pearl & Beauty Deodorant
* Yves Rocher Lotus Çiçekli Deo Roll-on
* Arm & Hammer diş macunu
* Benri kare ve yuvarlak pamuklar, Benri kulak çubukları

Evet, işte kıyafet dışında yanımda aldığım diğer ürünler de bunlar. Dediğim gibi yazdığım planlanmış yazılar bulunmakta o yüzden yazılar sırasıyla yayınlanacak fakat ben bloga giremeyeceğim için yorumlarınızı cevaplayamacağım.
Bol bol fotoğraf çekip döndüğümde gittiğim yerlerle ilgili yazılar yazmayı belki videolar yüklemeyi düşünüyorum. :)

Hepinizi kocaman kocaman öpüyor muhteşem bir eylül geçirmenizi diliyorum.
Görüşmek üzere!













6 yorum:

  1. Ooo kıyafetler sığdı mı çantaya :) Güzel tercihler olmuş ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla boyum kadar bir çantaydı nerdeyse o yüzden herşey sığdı ama o çantayı iki hafta taşımak öldürdü beni :)

      Sil
  2. fondoten, bb krem ve yüz bazı bitmek üzere gibi duruyor. YEnisini mi alcaksın yurtdışından :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an kullandığım çoğu ürün bitmek üzere ama yenilerini yurt dışından almadım çünkü çok fazla stoğum var :(

      Sil
  3. meet matte paleti her zaman yanında olmalı zaten :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok amaçlı kullandığım muhteşem bir palet gerçekten. :)

      Sil