6 Eylül 2013 Cuma

Essence Sun Club Bronzer

Herkese merhaba.
Bugün sizlere benim için bronzer olamayan bir bronzerdan bahsedeceğim.



Şu yazımda sizlere Kozmetik Aynası blogunun güzel sahibesi Zehra tarafından bir sponsorlu etkinliğe davet edildiğimi ve verilen ürünleri anlatmıştım.
Etkinliğin sponsorlarından biri Essence idi. Bu bronzerda bana verilen çantadan çıkmıştı. 


10 numaralı bu Sunkissed isimli bronzerın görünüşü çok hoşuma gitti ama arkasındaki sarışın ve açık tenlilere özel yazısını görür görmez anladım ki bu benim için bronzer olamayacak kadar açık bir renk.
Pek temiz olmayan içeriğini de yukarıda görmeniz mümkün.


Şekli şemali bu kadar güzel olan böyle ürünleri elime alınca bile mutlu oluyorum.


İçindeki ışıltılar o kadar yerinde ki tüm yüze uygulamak için bire bir. Bende bu bronzerı fondötenimi sürdükten sonra makyajımı sabitlemek için kullanmaya karar verdim. İyi ki de öyle yapmışım.
Bronzer olarak maalesef rengi uymadığı için benim cildimde başarılı olamayan bu bronzer pudralık görevini çok iyi yerine getirdi.


Yazın getirdiği bronzlukla NC30 olan cildime tam uydu. Tek sorunu kullanırken tozutuyor olması bu bronzer olmaya özenen pudranın. :)









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder