20 Eylül 2013 Cuma

Essence I ♥ Punk Jumbo Eyeliner Pen

Herkese merhaba.
Bugün sevdim mi sevmedim mi emin olamadığım bir ürünü anlatacağım sizlere.





Essence'in bu eyelinerını yaklaşık 3-4 ay önce aldım. Aldığım ilk zamanlarda çok severek kullandım.
Fakat her ne kadar rengi 001 ultra black olsa da bu eyeliner kalemi düşündüğümden kat be kat önce kurudu, rengi soldu. 


Aynı zamanda şunu da söylemem gerekir ki ilk aldığım zamanlarda bile 3-4 saat sonra rengi solmaya başlıyordu. Ucunun kalınlığı benim hoşuma gitmişti çünkü günlük hayatımda bile orta kalınlıkta eyeliner sürmeyi tercih ediyorum. 
Suya dayanaklı olduğunu söylese de maalesef doğru değil, suyun altında hemen çıkıyor.


İstediğim siyahlığı artık maalesef elde edemiyorum bu eyelinerla. Ancak çok kolay çekildiği için de henüz atmak istemiyorum, işimin 3-4 saat olduğu zamanlarda kullanmaya devam ediyorum.
Duygularım gerçekten karışık bu ürünle ilgili, bitince bir daha alacağımı düşünmüyorum.



2 yorum:

  1. Birde rossmanda essence standında satılan mavi minik waterprrof yazan bir eyelıner var,3,5tl görmüştüm birkaç hafta önce onada bakmak lazım.
    Güle güle kullan diyeceğim canım ama fiyatını hiç haketmemiş :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimde şuan dört tane açık likit eyeliner var, onlar kurumadan yenisini almayı düşünmüyorum yoksa doğru düzgün kullanmadan kuruyorlar :( Napalım bu da böyle bi ürünmüş.

      Sil