29 Eylül 2013 Pazar

Bu Hafta Blogda = İYİ, KÖTÜ VE ÇİRKİN

Herkese mutlu pazarlar.
Bugün sizlere bu hafta yazılarını göreceğiniz üç ürünün öngösterimi yapmak ve yeni yazı dizim hakkında bilgi vermek istedim.
Göreceğiniz üç ürünü aynı zamanda aldım ve bence biri iyi biri kötü ve diğeri de çirkindi. Benim de aklıma böyle bir yazı dizisi hazırlamak geldi. Bakalım siz tahmin edebilecek misiniz hangisi çirkin olan ya da hangisi iyi olan? :)



Yarın iyiyi, çarşamba kötüyü ve cumada çirkin olanın yazılarını okuyabilirsiniz.

Hepinize iyi haftalar dilerim.



10 yorum:

  1. Ne olduklarını tam anlayamasamda fotoğraftan bence sağdaki bir oje o iyi olan :) Ortadaki far kötü olan ve çirkin olansa lipbalm olan :) Bakalım nasılmış .
    hayatinmelodisii.blogspot.com a da beklerim sevgiyle kalın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen sizin blogunuza da bakıyorum, teşekkürler.

      Sil
  2. merakla bekliyorum :) iyi pazarlar :)

    YanıtlaSil
  3. Kotu olan far bir tek bunu tahmin edebiliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef olmadı, iyi olan far. Bugün yazısını yayınladım. :)

      Sil
  4. Heheh çok sevdm ben bu tahmin işini !! (: Soldan sağa ->> söylüyorum ** iyi**kötü**çirkin**
    tuttumu =}}}

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşuna gitmesine sevindim. :)

      Sil
    2. kotu ıyı cırkın olsaymış doğru bilicekmişim :D

      Sil
  5. Far için iyi (çünkü ben kullanıyorum, aydınlatıcı olarak da çok işimi görüyor, lip balm için kötü, oje için çirkin diyorum. Görüciğiz :)

    YanıtlaSil