9 Temmuz 2013 Salı

Nivea Canlandırıcı Yüz Temizleme Köpüğü

Merhabalar! 
Bitirmeme sayılı günler kala şu sıralar severek kullandığım Niveanın bu yüz temizleme köpüğünü tanıtmak istedim sizlere.





Bende bazılarımız gibi suya sabuna dokunmadan temizlik olmaz diyenlerdenim.
Makyaj temizleme mendillleriyle ya da temizleme sularıyla makyajımı çıkardıktan sonra mutlaka bu tarz ürünler kullanıyorum.
Bunun en sevdiğim tarafı tabi ki köpük halinde olması. Köpürmüyorsa temizlemiyordur mantığında olduğum için pompasına bastırdığımda direk köpük olarak gelmesi çok hoşuma gidiyor. 


Kokusu klasik Nivea kokusu, beni rahatsız etmiyor hatta seviyorum.
150 ml ama köpük olduğu için biraz çabuk bitiyor.
Normal ve karma ciltler için denmiş, benim karma cildime çok iyi geldi hiç kurutmadı.
Ben bunu indirimde 10 liraya almıştım yanlış hatırlamıyorsam. Bittikten sonra tekrar tekrar alırım, çok memnun kaldım!







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder