10 Temmuz 2013 Çarşamba

Maybelline Dream Fresh BB Krem

Günaydın.
Bugünki konuğumuz benim denediğim ilk BB krem olacak. Ben pek BB krem insanı değilimdir ama yazın bu sıcaklarda hergün hergün fondöten kullanmak hem beni hemde cildimi yormasın diye BB krem kullanmayı tercih eder oldum. 




Öncelikle 8i 1 arada gibi iddaalı bir vaadi var bu BB kremin.
Benim en çok hoşuma giden yanları SPF 30 içermesi ve yağ içermemesi oldu.
Kapatıcılığı çok fazla değil, kullandıktan sonra ihtiyaç duyulan yerlere kapatıcı uygulamayı tercih ediyorum.
Birde ne olursa olsun gün içinde parlamaya karşı pudrayla sabitliyorum.


Diğer vaadleri bence aynı yere çıkıyor. 
30 ml olan bu ürünün bendeki rengi Medium şuan bana tam uyuyor, zaten az kaldı yaz bitmeden biter.





Sizin en memnun kaldığınız BB krem hangisi?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder