8 Temmuz 2013 Pazartesi

L'OREAL MAKYAJ TEMİZLEME SUYU - YOKSA BIODERMAYA BİR DUPE MU ?

Yeni bir hafta, sıcak bir gün. 

Bu makyaj temizleme suyunu geçen haftalarda missglamorazzi ismiyle Youtubeda video çeken İngrid'den duyduğumda çok merak etmiştim. O ürünü İngiltereden almıştı henüz Amerikada yok yani bu ürün, sadece Avrupada dağıtımı yapılmış. İki gün önce sadece aseton alıcam diye girdiğim Gratiste görünce çok şaşırdım, bu kadar erken ülkemize gelmesini beklemiyordum. Birde bi baktım indirimde hemen aldım denemek ve yorumlamak için. Şimdi bakalım nasıl bir şeymiş bu su ve Biodermanın muadili olacak kadar iyi mi?





Benim ilgimi çekmesinin sebebi Bioderma gibi hem yüz hemde göz için kullanılabilmesiydi.
Hem makyaj temizleme suyu, hem tonik hemde günlük temizleyici olarak kullanabiliyorsunuz.

İçeriği ve vaad ettikleri;


Peki performansı nasıl? 
Gerçekten çok düşündüm bir fark bulamabilmek için ama aynı Bioderma gibi makyajı cildi yakmadan tahriş etmeden kolayca çıkarıyor. 
Tabi yaz aylarında olduğumuz için waterproof ürünlere meyletmiş durumdayız ve waterproof ürünlerde mucizeler yarattığını söyleyemem. Ama onun dışında bence Biodermaya ulaşamayanlar için çok iyi bir alternatif. Amerika'da Bioderma ürünleri satılmıyor, bu ürün uygun bir fiyatla Amerika pazarına girerse gerçekten bir numara olur orada.
Kokusu yok, zaten parfüm içermediği yazıyor.
İndirimsiz fiyatı 17.50 lira, ben indirimde 9.25 liraya aldım. 200 ml için normal fiyatı bence fazla, Biodermanın iki koca şişesini 50 liraya aldığımız düşünülürse.
 İndirimdeyken tekrar alabilirim bunu, en azından seyahatlerde koca Bioderma şişesini taşımak yerine bunu yanıma almak daha pratik olur.

Siz bu temizleme suları hakkında ne düşünüyorsunuz?




1 yorum: