14 Temmuz 2013 Pazar

BİTENLER - TEMMUZ 2013

Yazın günler ne çabuk geçiyor değil mi? 
Ya da sadece tatildekilere çabuk geçiyor diyeyim.
Bir hafta daha bitti ve ben sizlere 3 aydır yazmadığım ama hep biriktirdiğim biten ürünlerimi yazmaya karar verdim.
Hazır olun, uzun bir yazı bolca resim sizleri bekliyor.




Bu 3 ay içinde 3 adet şampuan bitirdim. 
- Elidor'un bu pembe rengini seviyorum, ara ara alıyorum. Kokusu çok hoş.
- Pantene Aqua Light serisini ilk kez denedim ve İNANILMAZ memnun kaldım. Gerçekten saçlarımı hiç mi hiç ağırlaştırmadı ve dolgunluk verdi. Kesinlikle öneririm.
- John Frieda Yoğun Hacim Veren Şampuan bence gayet vasat bir şampuandı. Yanılmıyorsam 25 liraya almıştım, bir daha almam. 


- Duru Shine Duş Jeli'nin kokusu ve köpürmesi iyiydi ama o kadar büyük ki (500 ml) ortalara gelince kokusu baymaya başlamıştı. 
- Lush American Cream Saç Kremi bugüne kadar kullandığım en güzel saç kremi. Vanilya kokusunu seviyorsanız bu kreme bayılacaksınız. Saçlarımı yumuşacık yaptı. Kesinlikle öneririm.
- Gliss Sıvı Saç Kremi'ni beğendim. Saçlarıma ekstra bir parlaklık sağladığını düşünmüyorum ama taramayı kolaylaştırdığını söyleyebilirim.


Tabii ki bu 3 ay boyunca İzmir cayır cayır yandığı için bolca deodorant bitirdim.
- Rexona Cotton en sevdiğim deodorant. Kokusu tam bir temizlik kokusu. 
- Nivea Pure & Natural Deodorant'ın da kokusunu sevdim, tekrar alabilirim.
Nivea Double Effect Deodorant fena değildi ama kokusunu pek sevemedim.
- Crush Body Spray Watsonslarda satılan güzel kokusu olan bi spray. Ben deodorant olarak kullanmayı seviyorum. Bu kokusu en çok hoşuma giden olduğu için bundan ara ara alıp kullanıyorum.


Nivea Hepsi 1 Arada'yı duşta yüzüme peeling yapmak için kullandım. Böyle hem maske hem peeling hem temizleme losyonu bir arada olan ürünleri günlük olarak kullanmayı sevmiyorum. Fena değildi ama bir daha almam.
- Nivea Arındırıcı Tonik çok ama çok yetersizdi. Yaşı çok genç ve parlama sorunu yaşayan kızlara öneririm sadece.
- Innova Göz Makyaj Temizleyicisi sonunda bitti. Bundan daha önce de bir şişe bitirdim ve arka arkaya hep aynı ürünü kullanmaktan aşırı sıkılmıştım. Çift fazlı ve yapısı çok yağlı. Bence ortalama bir üründü.
- Olay Active Hydrating Nemlendirici Jel benim bugüne kadar kullandığım en iyi nemlendiricilerden biri. Bu geçen üç ayda iki kutu bitirdim. Fiyatı çok uygun ve sürekli indirime giriyor. Yağlı ve karma ciltlere KESİNLİKLE öneririm. Ayrıntılı yazısını şurada okuyabilirsiniz.


- Flormar Oje Kurutucu ortalama bir ürün bence. Çok seveni var biliyorum ama ben kurutucu damlaları tercih ediyorum.
- got2b Rockin' It Kuru Şampuan 16,90 liralık fiyatıyla toplamda 3 kere kullanabildiğim bir ürün. O kadar çabuk bittiki anlam veremedim. Kokusu çok güzel.
- Superdrug Mini Kuru Şampuanlar'ı bir daha almam. Her birini ikişer kez kullanabildim ve fiyatları da 8-9 lira. Kokularını da beğenmedim.


- Cala Makyaj Temizleme Mendili benim en sevdiğim makyaj temizleme mendili. Özellikle bu aloe veralıya ba-yıl-dım. İndirimde bol bol depolamışım iyi ki.
- Uni Antibakteriyel Islak Mendil makyaj yaparken sık sık kullanıyorum, kokusu çok güzel.
- Benri Kare ve Disk Pamuk ise birçok kişi gibi benimde en sevdiklerim.
- Swisspers Makyaj Süngerleriyle kapatıcımı dağıtıp yedirmeyi seviyorum her hafta değiştiriyorum, buraya iki tane temsili olarak koydum.
- Sensodyne ise en sevdiğim diş macunu markası. Temizlediğini ve beyazlattığını gerçekten görebiliyorum.


Bu üç ayda bol bol maske yaptım.
- Cettua Before Having Date fena değildi. Kağıt maske kullanmayı seviyorum, indirimdeyken depolamıştım bunları.
- Cettua After Night Fever bu da güzeldi. Bu da kağıt maskeydi. Aralarında pek fark yoktu bence. Tekrar alabilirim.
- Cettua 1 Dakikada Spa Etkisi Sağlayan Maske ise benim gönlümü fethetti! Ne zamandır güzel bir ısınan maske arıyordum sonunda buldum. Daha önce Synergen'in bir ısınan maskesini denemiştim ve hiç memnun kalmamıştım ama bu maskeye bayıldım.


- Yves Rocher Roll-on Pamuk Çiçeği çok ama çok sevdim. Kokusu çok güzeldi çok hafifti. Tekrar tekrar alırım.
- Fa Pink Passion Roll-on kokusu çok şekerliydi ve beni çok baydı. Zar zor kullanıp bitirdim bir daha almam.
- Pure Beauty Bon Voyage Göz Kremi ortalama bir göz kremiydi. Zaten göz kremini sadece göz altlarım kuruyup kırışmasın, hep nemli kalsın diye kullanıyorum. Elimde bir tane daha var şimdi onu kullanmaya devam ediyorum.
- Kalyon Tırnak Güçlendirici'yi bir çoğunuzun aksine ben hiç mi hiç sevmedim. Sürekli çıkarıp tekrar sürdüğüm halde tırnaklarımı sararttı.
- Rare Blossom pH Dengeleyici Toniğe aşık oldum. Bu küçücük şişeyi bir hafta sabah akşam kullandım ve farka inanamadım. Toniğin içinde söğüt kabuğu ve lavanta vardı, mis gibi kokuyordu.


40 tane ürün bitirdim ama sadece 5 tanesi renkli kozmetik oldu maalesef.
- Essence I love Stage Far Bazı detaylı yazısını şurdan okuyabilirsiniz.
- Rimmel Hide the Blemish Concealer'ı sevdim. Kapatması fena değildi, bir stick kapatıcıya göre oldukça yumuşaktı.
- Maybelline Dream Lumi Touch Kapatıcı'yı çok seviyorum, elimde bir tane yedeği de bulunuyor.
- Too Faced Lash Injection Maskara çok kötüydü. Hayal kırıklığıydı benim için resmen. Zaten kıl fırçalıydı ve ben plastik fırça insanıyım. Bir setin içinde mini boyu çıkmıştı tam boyunu asla almam.
- Benefit They're Real Maskara ise hayatımın aşkı, gözbebeğimdi. Ayrıntılı yazısını daha çok kullanmadan şurada yazmıştım, daha sonra yazıyı editledim. Plastik fırçalı, kirpikleri tek tek tarayarak ayıran mükemmel bir maskara. Bu bitenler arasında en sevdiğim buydu.


Bu aylarda biten iki de parfüm oldu.
- Lacoste Touch of Pink lisedeyken en sevdiğim kokuydu 2-3 şişe bitirmişliğim vardır. Artık daha çok sevdiklerim var diye almam ama liseli kızlara öneririm tam bir genç kız kokusu çünkü bu.
- Sunflower isimli bu parfüm ise ortalama bir kokuydu. 


Ne kadar çok biriktirmişim yahu. Bundan sonra bu kadar birikmeden yazıcam söz. Haydi bunlar çöpe!





















2 yorum:

  1. bayiliyorum bitirdiklerim yazisina.baya da bitirmishsin tebrikler. ben bu kouda sinifta kaliyorum

    YanıtlaSil
  2. Benimde okumayı en sevdiğim yazılar bitenler, çok teşekkkürler. Renkli kozmetik çok kolay bitmese de diğer ürünler çabuk bitiyo.

    YanıtlaSil