25 Mayıs 2013 Cumartesi

Maybelline Dream Bouncy Blush - 45 Orchid Hush

Selamlar!
Ülkemizde maalesef bulunmayan Maybelline'in Dream Bouncy allıklarından Orchid Hush rengini anlatacağım bugün sizlere.
Öncelikle belki yabancı vlogger ya da bloggerlardan duymuşsunuzdur ama bu ürün çok acayip bir ürün, kıvamı çok değişik. Köpük desen değil krem desen değil! Üstüne bastırdığınızda hafifçe içeri göçüyor, bir zaman sonra ise göçük falan kalmıyor bir bakmışsınız eski haline gelmiş allık.




Ben bu allığı gittigidiyor'dan almıştım sanırım 20 TL civarına. 
Küçük olduğuna bakmayın içinde 5.6 gram ürün var.
Bir çok rengi var bendeki sanırım en açıklarından biri. Belki daha koyu renklere yönelseymişim daha iyi olurmuş çünkü pigmentasyonu zayıf bu allıkların. Belki açık renk diye olmuş olabilir ama bilemiyorum.


Ürünün yapısı gibi uygulandıktan sonraki hissi de bir değişik. Krem ürünler kadar ağır hissedilmiyor ciltte ve sürdükten sonra pudralaşıyor. Ama aynı zaman da krem ürünler kadar kolay yedirilebiliyor. Fena bir ürün değil ama olmazsa olmaz da değil yani.
Ben diğer krem ürünlerimde olduğu gibi parmaklarım yerine Real Techniques'in Stippling Brush'ıyla uygulamayı tercih ediyorum.





Sevgiler
Aslış



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder