24 Aralık 2012 Pazartesi

Too Faced - Leopard Love Trio

Bugun size son zamanlarda alip bayila bayila kullandigim bir urunu tanitmak istedim. Too Faced urunleri hep guzel ve şık oluyor. Zaten kozmetik oyle bir sey ki renkler ve sekiller insanlari cezbediyor. Ben gectigimiz aylarda gittigidiyordan almistim bu ucluyu, kullanmaya kiyamadim ilk baslarda. Simdi kullanmaya basladigimda ise ne kadar muhtesem oldugunu anladim.







Kabi cok şık. Arkasinda ise icindeki urunleri nasil ve nerelere uygulayabileceginiz anlatilmis.



Kap miknatisli. Actiginiz zaman ust tarafta bir ayna goruyorsunuz. İcinde ise bir adet bronzer, bir adet allik ve bir adet aydinlatici var. 


Urune Leopard Love denmesinin sebebi iste bu guzellikler :) Uc urunde muhtesem gorunmuyor mu ama? 


Renklerin ciltte durusu ise bu sekilde. 
Sanirim bunu 135 TLye almistim. Bence uc urun icin makul bir fiyat. Hem kucuk kabi sayesinde seyahatlerde yaninizda tasimak icin de cok kullanisli.


(Adi gecen marka ve ya sitelerle hicbir baglantim yoktur, urunler kendi paramla alinmistir. Fikirler tamamen bana aittir.)


Sevgiler
Aslis











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder