17 Aralık 2012 Pazartesi

Real Techniques Fircalar

Selam kizlar. Bugun daha once su yazimda sizlere bahsettigim Real Techniques fircalarimi anlatacagim. Fircalarin hepsi sentetik. Real Techniques fircalarinin yaraticisi bir Youtube gurusu olan Pixiwoo kardeslerden Samantha Chapman. Kendisi ayni zamanda bir MUA (make up artist) . Amerikada drugstorelarda ya da buyuk zincir marketlerde (Walmart, Ulta gibi)kolayca bulunabilecek fırçalar bunlar. Fakat yine ve yine maalesef ulkemize henuz gelmediler. Ben bu fircalara bir iki ay once ulkemize gelen Shopping Mage sayesinde sahip oldum.Fircalardan neredeyse hepsini aldim desem sanirim abartmis sayilmam :) Her zaman bulabilecegim urunler olmadiklari icin biraz para biriktirip begendigim tum fircalari aldim. Pisman degilim, gene olsa gene yaparim :D Cunku bu fircalar İNANİLMAZ !
Real Techniques'den elimde su an 2 adet set, 4 adette tekli firca var. İsterseniz anlatmaya setlerden baslayayim. Ama once sizi uyarmam lazim cunku bu yazi bol fotografli olacak :)





Fircalar boyle paketlerde satiliyor. Disardan urunun ne oldugu rahatca gorebiliyorsunuz.


Ayrica her fircanin arkasinda o fircayla neler yapabiliceginiz aciklanmis. Bu setin adi 'Travel Essentials'. Kisacasi bir seyahette elinizin altinda bulunmasi gereken en temel fircalari iceriyor diyebiliriz. İcinde 3 adet firca birde fircalariniz icin bir 'Panaromik Case' bulunuyor. Bunun ne oldugunu birazdan anlatacagim.


Soldan baslarsak ilk fircanin adi (sari sapli olan) 'Essential Foundation Brush'. Yani bu bir fondoten fircasi. Ama kutunun arkasinda da yazdigi gibi bu fircayi likit fondoten ya da likit kapatici uygulamak icin kullanabilirsiniz. Bununla sınırlı kalmaniza da gerek yok, likit allik ya da aydinlatici uygularkende kullanabiliceginiz bir firca bu. İkinci fircanin adi (mor sapli olan) 'Domed Shadow Brush'. Yani bu firca bir far fircasi. Fari gozunuzun ustune baz uygulamak icin kullanabilirsiniz. Ucuncu ve son fircanin adi ise (pembe sapli olan) 'Multi Task Brush'. Yani bu firca bircok ise birden yariyor. Mesela bu fircayla pudra, allik ya da bronzer uygulayabilirsiniz. Kisacasi bu uc firca sayesinde evinizde ya da seyahette makyajinizdaki en temel urunleri kolayca uygulayabilirsiniz.


Setin arkasinda yazan Panaromic Case fircalarin icinde bulundugu kap. Bu kilif sayesinde fircalari yaninizda tasimaniz cok daha kolay. Ayni zamanda bu kilifa panaromik denmesinin de bir nedeni var tabii :)


Gordugunuz gibi kap ortadan kivrilabiliyor ve sabitleniyor bunu da ortasindan gecen bir ip ve onu tutturmaya yarayan asagida da gosterdigim sey sayesinde yapiyor.


Ortadan gecen ipin ucunda yagmurluk ya da kabanlarimizda da bulunan sabitlenmeyi saglayan dugme benzeri bir sey var. Bu sayede o dugmeyi sıkarak kilifimizi istedigimiz sekilde sabitleyebiliyoruz. Bunun asil amaci ise evinizden uzak oldugunuz zamanlarda, mesela tatilde bir oteldeyken ya da baska birinin evinde kalirken, fircalarinizi direk masanin ustune koymak zorunda kalmadan makyajinizi yapabilmenizmis. Bence cok yararli bir sey bu kap cunku fircalariniz temiz bir sekilde onunuzde duruyor, masaya koyup ordan bakteri toplamiyor. Ozellikle likit urunlerimi uygularken kullandigim fircalari tatilde cok zor muhafaza ediyordum, bu kap cok isime yarayacak.


Ayni zamanda bu kilifin yaninda baska fircalarinizi koyabileceginiz yerler de var. Yani bir tasla bir suru kus :)

Simdi de gelelim ikinci setimize. Bu setin de adi 'Core Collection'.


Paketin arkasinda da goruceginiz uzere bu sette 4 adet firca ve yine panaromic case var.


Sol taraftan tanitmaya baslayayim yine. Bu arada bu setteki fircalarin saplarinin hepsi sari-altin renginde. İlk fircanin adi 'Contour Brush'. Yani adindan da anliyacaginiz uzere bu bir kontur forcasi. Kucuk ve oval sekli sayesinde tam olarak elmacik kemiklerinizin altina sigiyor diyebilirim. Ben mukemmel kontur fircami buldum, bir daha kontur icin firca asla almam :D Evet o derece guzel bir firca bu. İkinci fircamizin adi 'Pointed Foundation Brush'. Bir fondoten fircasi olmak icin biraz kucuk olan bir firca bence bu. Gerci bu fircanin da kullanim alani cok genis, likit olan her turlu urununuzu uygulamak icin kullanabilirsiniz. Ucuncu fircanin adi 'Detailer Brush'. Bu firca kucuk alanlara kapatici uygulamak icin birebir. Mesela sadece bir sivilcenize ya da burun kenarlariniza rahatlikla kapatici uygulayabilirsiniz hemde makyajinizin geri kalanini hic bozmadan. Bu firca ayni zamanda bir dudak fircasi olarakta cok ama cok basarili. Sahsen ben kendisini dudak fircasi yaptim :) . Dorduncu ve son fircanin adi 'Buffing Brush'. Bu seti almamdaki en buyuk neden iste bu fircadir. Bu arada soylemeyi unuttum sanirim ama setlerde bulunan fircalari tekli olarak satmiyorlar. Neyse biz gelelim bu fircanin ne icin kullanilabilecegine; pudra ve mineral fondoten ile kullanilmasi onerilmis. Yaptigi is sayesinde kusurlarinizi inanilmaz derecede guzel bir sekilde kapatiyor. Yaptiginiz temel islem fircanin uzerine biraz pudra alip yuzunuze bastirmaniz. 


Bu sette de ayni kilif sistemi var. Ben bayildim bu panaromik kiliflaraaa :))


Bu kiliflarla ilgili soyleyecegim son sey ise cirt-cirtli olduklari icin bu sekilde kapayip kucuk bir canta halini aliyorlar. Cantaya at cik olarak da cok ama cok kullanislilar.

Ve simdi de geldik tekli fircalara.


Elimde dort adet tekli fircasi bulunuyor Real Techniques'in. 


Setlerde oldugu gibi tekli fircalarin arkasinda da onlari ne sekilde kullanabileceginiz aciklanmis. Yalniz bu fircalarla birlikte canim cigerim panaromik kap  gelmiyor. 


Yine sol taraftan baslayarak tanitayim sizlere bu fircalari. En soldaki firca (sari sapli olan) 'Powder Brush'. Yani bu bir pudra fircasi. Kocaman ve inanilmaz pofuduk bir firca. Bu arada fircalarin hepsi super yumusak bunu da soylemeden gecemiyecegim. Bu pudra fircasi cildinize esit bir sekilde pudrayi ya da mineral fondoteni uygulayabiliyor. İkinci firca (pembe sapli olan) 'Blush Brush'. Bu allik fircasi suan benim favorim hemde acik ara. Cok ama cok yumusak ve bununla allik surmesi cok zevkli. Resmen gidip gelip fircayi yanagima suruyorum :D . Ucuncu fircamiz (pembe sapli olan) 'Expert Face Brush'. Bu fircayla krem ya da likit fondoteninizi uygulayabilir ya da dagitabilirsiniz. Ben kopuk fondotenle de denedim ve inanilmaz memnun kaldim. Dorduncu ve son fircamiz (pembe sapli olan) 'Stippling Brush'. Bu firca sayesinde makyajiniz bir ustanin elinden cikmis gibi gorunuyor resmen. MAC'in 187'sine cok benziyor. Bu da ayni 187 gibi duo-fiber bir firca. Bu fircayla da tum likit urunlerinizi yuzunuze uygulayabilirsiniz.


Buyukluklerini karsilastirabilmeniz icin ayni tur fircalari yan yana koydum. Mesela ilk gordugunuz MAC 150 ve Real Techniques Powder Brush. İkincisi ise MAC 187 ve Real Techniques Stippling Brush. Real Techniques fircalari MAC fircalara gore daha kisa. Size son soyliyecegim sey de bu fircalarin altlari gordugunuz gibi kalin ve tabanlari duz. Bu sayede bu fircalari dik bir sekilde masanizin ustunde muhafaza edebilirsiniz. 

Ozetle ben bu fircalari cok ama cok begendim. Ben bu gordugunuz tum fircalara toplam 250 TL verdim. Ama gordugunuz gibi 11 tane firca aldim. Bence gayet uygun bir alisveris oldu. Hele birde yurtdisinda yasiyorsaniz seyleri 18 dolardan, tekli fircalarini  tanesi ise ortalama 8-9 dolardan alabilirsiniz. Almaya imkani olan herkese tavsiye ederim.


( Adi gecen markalarla hicbir baglantim yoktur, urunler kendi paramla alinmistir. Fikirler tamamen bana aittir.)


Sevgiler
Aslis
























14 yorum:

  1. Çok özenerek okudum bu yazını, çok güzeller hepsi de... Güle güle kullan. İlk imkan bulduğumda ben de almak istiyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim. Almaya imkani olan herkese gercekten tavsiye edebilecegim fircalar.

      Sil
  2. mükemmel fırçalar almışsın hayırlı olsun kendim almış kadar mutlu oldum :) benimde bloğum var ama bi arkadaşım şaka için herşeyi silmiş. yeni postlar yazınca davet ederim. kendine iyi bak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim guzel yorumun icin :) tamam yeni yazilarini yayinlayinca senden haber bekleyecegim.

      Sil
  3. ben yurt dışından nasıl sipariş veriyoruz hiç bişe bilmiyorum bende almayı çok isterim :( bununla ilgili bir post yazarsan çok büyük bir iyilik etmiş olursun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurtdisindan kozmetik siparisi vermek artik ulkemizde yasak fakat bu yasak fircalari kapsamiyor. Ben bu fircalara shoppingmagespell.blogspot.com blogunun sahibesi sayesinde sahip oldum. Yilin belli donemlerinde Amerikadan Turkiyeye gelirken bizim siparislerimiz dogrultusunda urun getiriyor. Dedigim gibi ben internetten almadim bu fircalari fakat firca alisverisi serbest, gumrukten geciyor. Ama bazen siparis miktari yuksekse ya da pakette kozmetik yaziyorsa gumruge takildigi da oluyormus. Baska bur blogger arkadasin Real Techniques'in İngiltere sitesinden bu fircalari aldigini ve sorunsuz bir sekilde eline ulastigini okumustum. Belki sizde bir bakarsiniz. Fakat dedigim gibi hicbir sey kesin degil, parasini odedigi halde eline urunleri ulasmayan da cok kisi var. Umarim yardimci olabilmisimdir.

      Sil
  4. Bende istiyorum o fırçalardan çok güzeller,yazınız çok güzel olmuş emeğinize sağlık...Bu haksızlık neden biz dışarıdan alamıyoruz ama dimi?Bende yurtdışına gelen giden bir arkadaş tanıdık bulsam sipariş vermek isterim yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa da sizin vasıtanızla belki sesimizi duyarlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim guzel yorumunuz icin. Fircalar genelde gumruge takilmiyor, sansinizi denemek isterseniz deneyin fakat kendinizi her olasiliga hazirlayin. Maalesef cogu marka gibi bu fircalarda ulkemizde satilmiyor :/

      Sil
  5. Çok güzel fırçalar, ben de İngiltere'de bulunan kardeşime sipariş vermek istedim ama orada biraz pahalı. Artık başka yerlerden bakacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim. İngilteredeki fiyatlari bilmiyorum. Gittigidiyorda bir satici satiyordu gecen gun gordugumde tanesini 55 TLden. Keske bizim ulkemizde de olsa da boyle yuksek fiyatlardan almak zorunda kalmasa insanlar.

      Sil
  6. Fırçalarını güzel günlerde kullan canım bendede real techniques'in stippling brush ve shading brush'ı var çok severek kullanıyorum.
    Fakat aklımda powder brush ve blush brush'ı da almak var asıl istediğim multi task brush ama ne yazık ki set olarak satılıyor.:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim :) Evet stippling brush benimde cok sevdigim bir firca. Onun disinda blush brush ayri satiliyor bence bir bakin cook ama cook guzel. Multi task brush ise joker bir firca bence, bur fircayla herseyi yapabiliyorsunuz ama dediginiz gibi o set halinde satiliyor maalesef :/

      Sil
  7. Gerçekten özenli, güzel bir yazı olmuş. Ben de çok merak ediyorum ama yurtdışına çıkınca alacağım. şimdilik ecotools kullanıyorum.

    Travel Essentials setinde gözüm var özellikle kılıfına bayılmıştım ama bu kadar kullanışlı olduğunu bilmiyordum doğrusu! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorumunuz için çok teşekkür ediyorum :)
      Bence Travel Essentials seti temel bir set, umarım aldığınızda memnun kalırsınız.

      Sil