7 Aralık 2012 Cuma

Physicians Formula - Happy Booster Natural Blush

İnternetten aldigim diger bir sey Phsycians Formulanin bu alligiydi. Physicians Formula yurtdisinda drugstorelarda, Turkiyede ise bazi eczanelerde satiliyor. Happy Booster serisi cok ama cok duydugum bir seriydi. Bu allik eczanelerde 63 TLye satiliyordu, ben gittigidiyor'dan 49 TLye aldim.





Alligin kabi bu sekilde. Ust kapagi seffaf oldugu icin urunu gorebiliyoruz. 


Allik yakindan bu sekilde. Alligin ustunde krem isiltili bir renk, acik pembe, pembe, biraz da mor kalpler var. Gorunusu inanilmaz sevimli degil mi ama :) 
Bu renkleri karistirip cok dogal bir isilti elde etmek mumkun.


Buda alligin arkasi. Bendeki renk tonu Natural. İcinde 7gr urun var.


Alligi kaldirdigimizda arkasinda bir ayna oldugunu goruyoruz. Birde altinda kucuk bir fircasi var. Fircayi hic kullanmadigim icin bir yorum yapamiycam ama genel olarak urunlerin yaninda cikan fircalar pek kullanisli olmuyor :)


Gordugunuz gibi cok dogal bir pembe veriyor allik. Yanakta durusu da ayni bu sekilde. 
Sahsen aldigim gunden beri elim surekli bu alliga gider oldu. Bugday tenli olmama ragmen cildimde belli olan bu denli acik allik cok nadir goruyorum :) 


(Adi gecen markalarla hicbir baglantim yoktur, urunler kendi paramla alinmistir. Fikirler tamamen bana aittir.)


Sevgiler
Aslis







6 yorum:

  1. Çok güzelmiş gerçekten ama çok pahalıya satılıyor bu ürünler, o yüzden sinir oluyorum...

    YanıtlaSil
  2. Evet bende gittigidiyordan ucuza bulunca aldim, eczanelerde biraz pahali dedigin gibi.

    YanıtlaSil
  3. Görüntüsü harika bu allığın, ben de bayılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun pembesinde de gozum var, biraz daha koyu olaninda :)

      Sil