12 Aralık 2012 Çarşamba

Bitirme Projesi - Mim

Okumayi en sevdigim yazilar bu bitirme yazilari oluyor hep, e tabi birde bitenler. Bu birde mim olunca daha da cok sevindim cunku ilk defa mimlendim :) Beni mimleyen cok sevdigim blog yazarlarindan Tannesi, onun bitirme projesi de burda. Bu mimi baslatan kisi ise Mission Beauty yazarlarindan Shayna ve onun projesi de tam burda. Shayna birde cok guzel tesvik yazisi yazmis bizler icin :)


''Şimdi bir teşvik çalışması başlatmak istiyorum  blogger arkadaşlarım arasında. Gelin ara sıra kullandığımız ama atmaya da kıyamadığımız, içinde çok az kalan ürünleri bitirmek, kullandığımız malzemelerle rutin program oluşturmak ve daha fazla almamak  için birbirimize örnek olalım, project panlar oluşturalım. Hem böylece 2013'e yepyeni kozmetiklerle başlamış oluruz hem de paramız bize kalır, zengin oluruz :D ''

Aslinda cok uzun zamandir aklimdaydi boyle bir bitirme projesi yapmak fakat dogrusunu soylemek gerekirse bu yilbasi indirimleri hep aklimi celdi. E bende soyle bir karar verdim yeni yila kadar olan buyuk indirimlere kayitsiz kalmayacagim ama bu gosterdigim urunleri de yogunlukla kullanarak bitirmeye calisacagim. Hem kendimi cok fazla kisitlamazsam ve kesin kurallar koymazsam daha basarili olacagimi dusunuyorum. Simdi gelelim benim sectigim urunlere. Ne kadar kaldigini anlamaniz icin siyah kalemle cizdim ustlerini.



Cilt bakimi urunlerinden sectiklerim bunlar oldu.
  • L'oreal Pure Zone Gözenek Sıkılaştırıcı Tonik : Bu tonigi temizleme jeliyle birlikte indirime girdiginde almistim, bir iki kere kullandim fakat bir kosede unutmusum. İcinde salisilik asit var ve bu gozeneklerinizin kuculmesine, siyah noktalarin ise onlenmesine yardimci oluyor. Biraz kullanip yazisini yazacagim.
  • İnnova Make Up Cleansing Lotion : Bu bir makyaj temizleme sutu. Gecen sene Olay Kozmetikte ucretsiz cilt analizi vardi ve tabiki bu ucretsiz olayin pesinden sunu kullanin bunu kullanin diye bir suru urun sattilar bana :D Elimde o kadar cok İnnova urunu varki anlatamam. Hatta bundan bir tane daha var, bir an once bitirmek istiyorum.
  • İnnova Goz Makyaj Temizleyicisi : İki fazli olan bir urun. Bundan da bir tane daha var. Fena sayilmaz ama baska urunleri denemek istedigim  icin bir an once bunu da bitirmek istiyorum.
  • Neutrogena Pink Grapefruit Yuz Temizleme Jeli: Cok begendigim bir urun oldu, guzel kopurdugu icin temizlemesinin de iyi oldugunu dusundum acikcasi. Bazilari kokusunu begenmiyor ama bence hos bir kokusu var. Elimde cok fazla yuz temizleme jeli biriktiginden bunu bitirip digerlerine baslamak istiyorum.
  • Watsons Yesil Cay Ozlu Antioksidan Maske: Alali baya bir zaman oldu fakat o kadar bereketliymis ki kullan kullan bitiremedim. Boyle bir projeye dahil edersem daha sık kullanip bitirebilecegimi dusundum. Fena bir urun degil, kucucuk bir miktari tum yuzunuze yetiyor ve cabuk kuruyor.
  • Youth Passport Deodorant Parfum : İcinde cok fazla kalmamis, kokusu yazlik oldugu icin hemen kullanip bitirmek istedim. Yaza kadar saklamak istemedim acikcasi. Kokusu cok ama cok kalici zaten deodorant parfum denmesinin sebebi bu. Sanirim sadece Halay Kozmetiklerde satiliyor.

  • İnnova Maskara : Gunluk makyaj icin bana yetiyor. Cok uzatmasini falan beklemeyin, sadece renk verip biraz dolgunlastiriyor. Bitince almam.
  • İnnova Allik : Ne numarasini biliyorum ne de rengini hatirliyorum. Alligin ustu biraz kuruyunca almasi cok zor oldu bende toz hale getirip Watsonstan aldigim kucuk allik kutusuna koydum. Hic ama hic sevmiyorum sirf bitsin diye kullaniyorum.
  • Claire's Lip Gloss : Cok koyu kirmizi bir dudak parlaticisi bu. Alali yillar oldu ama bitmedi bir turlu. Hazir kis gelmisken kullanip bitireyim dedim bir an once. Yapisi ya da kokusu degismemis neyseki, icinde de cok fazla yok.
  • Outdoor Girl Lip & Eye Delights : Bu aldigim ilk far paletiydi, sanirim Turkiyede yok İngiltereden almistim. İcinde dort tane far var. Farlarin altinda ise iki adet ruj. Fakat rujlari bitirmisim. Yazin bu paleti buldugumdan beri hep bunu kullaniyorum. Ten rengini bitirdim sayilir, beyaz cok az kaldi, kahverengi biraz daha var, turuncu ise daha coook var. Ben bu 4 fari 1 urun sayacagim. Amacim en kisa surede bu paletten kurtulmak.

  • İnnova Lip Gloss : Cok kotu bi gloss, yapis yapis resmen. Atmaya da icim el vermedi bari dedim bir an once kullanip bitireyim. İcinde baya var gerci ne zaman biter bilmiyorum.
  • Avon Color Trend Ruj : En eski rujuma merhaba deyin. Bunu da yazin buldum ve surekli kullanmaya basladim. Rengi pembe alt tonlu bir dudak rengi. O yuzden neredeyse her makyajimda kullanabiliyorum. Bitirince cok mutlu olucam.

Eveeet benim bitirmek istedigim urunler bunlar. Tam tamina 12 urun. Bende bu mimi Rimelli Kiza , Koyu Kirmiziya , Makyajli Hallere ve Makyajsiz Aslaya yolluyorum. 


Sevgiler
Aslis





























14 yorum:

  1. Çok tatlı bir yazı olmuş canım, umarım bitirir ve yenilerini en kısa zamanda alırsın :)
    Etiket için çok teşekkür ederim en kısa zamanda bir yazıda ben hazırlayacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ederim umarim en kisa surede biterler. Yazini dort gozle bekliycem, neler bitirmek istedigini cok merak ediyorum :))

      Sil
  2. Youth passport bi dönem çok kullanırdım aslında yine alsam ya;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok ama cok kalici gercekten. Bendeki cok yazlik bi koku oldugu ve az kaldigi icin bitirmek istiyorum. Kisa yakisacak bir tane bulursam gene alabilirim :)

      Sil
  3. Mimi hazirlamissin, tesekkurler. Guzel sozlerin icin de tesekkur ederim. Umarim kolayca bitirirsin urunleri... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asil ben tesekkur ederim. Umarim beni cok zorlamadan biterler :)

      Sil
  4. Fırsatını bulur bılmaz hemen yazacağım ben de , teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. İnşallah çabucak biterlerde yenilerini alırsın kuzumm :)

    YanıtlaSil
  6. Bn yeni anladim mimlendimi :) vakit buldugum ilk anda bir yazi hazirlayacagim. Cok tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
  7. Bu arada bloglarimizin ismi ne kadar benziyor kardes gibi :)

    YanıtlaSil