26 Kasım 2012 Pazartesi

The Balm - Rujlar

Selam kizlar. Bugun size elimdeki The Balm rujlardan bahsetmek istiyorum. Oncelikle sunu soylemeliyim ki The Balm'in Turkiyede satisa cikmasi beni bu yil en cok sevindiren seylerden biri oldu. Markanin urunleri uygun fiyatlarda satilmakta, Gratislerde surekli kampanya ya da indirime girmekte. Fiyat-performans acisindan bakarsak bence fiyatlarina gore performanslari oldukca basarili. 
Suan elimde The Balm'in iki adet ruju var.





The Balm'in rujlarinin kaplari Mac rujlarinin kaplarina cok benziyor, ayni kapsul formundalar fakat griler.


Bendeki renkler ; Ima Good Kisser ve Mai Bills Be Paid.



Bu iki rujuda cok begenerek aldim. Renkleri hergun ki makyajimda kullanabiliyorum. Ima Good Kisser pembe-seftali tonlarindayken Mai Bills Be Paid daha cok nude tonda bir ruj. Nemlendirmeleri cok iyi, gun icinde dudagimi kurutmuyor ama ben yinede ozellikle kisin rujlarimin ustune renksiz bir balm gun icinde suruyorum. Kaliciliklarina gelirsek o konuda da fena sayilmazlar ama ben sabah surdugum ruju genelde yanima alip ogleden sonra tazelemeyi seviyorum ne olur ne olmaz :)



Ciltte duruslari gordugunuz gibi. Dudakta da aynen bu renkte duruyorlar. Fiyatlari 28 TL. The Balm urunleri dedigim gibi Gratislerde bulabilirsiniz. Yeni yil nedeniyle yakin zamanda indirime gireceklerini tahmin ediyorum. Bence indirimde yakalarsaniz bir goz atin :)


( Adi gecen markalarla hicbir baglantim yoktur, urunler kendi paramla alinmistir. Fikirler tamamen bana aittir. )

Yeni yil icin yaptigim cekilise bakmadan gecmeyin :) Tik Tik



Sevgiler
Aslis

2 yorum:

  1. rujları seviyorum ben de bu arada gratis indirime girmiş bile sadece bu iki gün için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biliyorum :) Ben sabah gittim alisverisimi yaptim hatta eve donunce 12-1 gibi aldiklarimi anlatan bir yazi da yazdim.

      Sil