22 Kasım 2012 Perşembe

MAC - Fix +

Herkese merhabalar. Bugun inceleyecegimiz urun tum bloggerlarin cok uzun zamandir duydugu, bildigi hatta kullandigi bir urun. MAC Fix Plus. Ben bu urunu alana kadar ne ise yaradigini hic bilmiyordum hatta tavsiye uzerine aldim da denebilir :) Bu urunu kullanip cok memnum kalan bir arkadasim yurtdisina cikacagimi duydugunda ona bir tane almami rica etti hatta kendimede almami siddetle tavsiye etti. Bende ona almisken birde kendime aldim daha ne oldugunu bilmeden :) Son 1 aydir urunu kullaniyorum ve gercekten memnunum. Ama olmazsa olmaz bir urun mu benim icin, degil. Simdi urunun fotograflarina bir bakalim.






İcinde 100 mililitre urun var. Her gun cok az bir miktarin yetecegini dusunursek uzun sure yetecek bir urun oldugunu soyleyebilirim. Ben bir aydir kullaniyorum daha neredeyse azalmadi bile :)
Kapagi gordunuz gibi saga sola cevirmeli. Yani saga cevirdiginizde sıkabilirsiniz sadece sola cevirdiginizde kapak kilitleniyor ve basamiyorsunuz bile.


Birde arkasinda yazanlara bakalim.


Gun icinde yuzunuzu ferahlatmak icin uyguluyabileceginiz bir urun. Ayni zamanda makyajinizi bitirdiginizde bir kol mesafesi uzaktan sikarak bitirici sprey olarak da kullanabileceginiz bir urun oldugu yazilanlar arasinda. Peki ben nasil kullaniyorum? Ben bitirici sprey olarak ya da gun icinde ferahlatici olarak da kullanmiyorum. Benim cildim yagli oldugu her makyajdan once cildime nemlendirici surmek bir eziyetti. Cildim bir turlu emmezdi o kremi. Bende bunu aldiktan sonra bir iki kere denedim sonucta cildi ferahlatiyorsa bu is icin de kullanabilir diye dusundum. Ve ise yaradi gercekten. Makyaj yapmadan once temiz cildime bir iki kere sıkıyorum. Cildim hemen emiyor ve yumusacik oluyor :) 2-3 dakika bekledikten sonra makyaj yapmaya basliyorum. ( Her gun makyaj bazi surenlerden degilim, haftanin 5 gunu okula gidiyorum ve yaptigim makyajin 12 saat ya da daha fazla cildimde kalmasina ihtiyacim yok :)

Dedigim gibi urun benim icin iyi oldu, gunluk makyajimda kullaniyorum. Ama yazinin basinda da soyledigim gibi olmazsa olmaz bir urun degil benim icin. Bu bittikten sonra uzun bir sure almam sanirim. Gerci icindekilere bakarsak bu urun beni daha 1 yil irare eder :)



( Adi gecen markayla hicbir baglantim yoktur, urunler kendi paramla alinmistir. Fikirler tamamen bana aittir. )


Sevgiler 
Aslis



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder