24 Kasım 2012 Cumartesi

Lip Smackerlar

Dudak urunu hastasi hatta bagimlisi oldugumu daha onceki yazilarimda soylemistim. O kadar cok seviyorum ki evde nerdeyse uc yil hic almasam da beni idare edecek kadar dudak urunu var :) 
Simdi gelelim konumuza; lip smackerlar. Nedir bu lip smackerlar? Ozellikle Coca Cola aromalisi ile meshur olmus dudak balmlari ya da parlaticilarina lip smacker deniliyormus. Bende ogreneli iki uc ay oluyor :) Bu yaz Gratiste gezinirken gordum bunlari ve bayildim. Once buyuk boylarini alicaktim, belki gormussunuzdur birde roll on baslikla surulenleri var onlar benim aldiklarimin iki kati falandi yanlis hatirlamiyorsam, sonra dedim once kucuklerinden alayim begendigim olursa buyugunu alirim. 4 cesidi var bu lip smackerlarin ; Coca Cola, Sprite, Fanta-Portakal ve Fanta-Cilek. Ben aceleyle aldigim icin ve iki tane Fanta oldugunu bilmedigim icin Coca Cola'yi almamisim :/ Ondan sonraki Gratis ziyaretlerimde ise hic aklima geldi kolaliyi almak. En kisa zamanda kolaliyi da alip denemek istiyorum. 
Benim sahip oldugum lip smackerlar balm degil parlatici olanlardan.





Bendeki lip smackerlar bunlar. Cok buyuk sayilmazlarmama bence denemek icin ideal boydalar. Hepsi seffaf parlatici, renk vermiyorlar. 



Su guzelliklerine bakar misiniz :) Tatlari iceceklerin aynisi. Ben asitli iceceklerden en cok Sprite'i severim sanirim ondan bu uclude favorim Sprite oldu :) Ayrica eklemek isterim cok yumusaklar ve yapis yapis degiller. En azindan ben surdugumde hic bi sekilde yapisiklik hissetmedim dudaklarimda. Bu ucluden hangisi vasat derseniz de Fanta-Portakal derim. Yani o da guzel ama ben normaldede pek Fanta icen biri olmadigimdan begenemedim. Fakat cilegin her turlusu benim canim cigerim oldugundan Fanta-Cilek bence guzel :) 
Ben bu urununleri Gratisten sanirim 3-4 liraya almistim yazin suan ne kadardir bilmiyorum. Ama duyduguma gore bu lip smackerlar BİM'de de satilmaya baslanmis. İsterseniz ordada bulabilirsiniz.
Konuyu toparlamak gerekirse ben bu lip smackerlari pek sevdim efenim ve en yakin zamanda balm olanlarindanda edinecegim :)


( Adi gecen markalarla hicbir baglantim yoktur, urunler kendi paramla alinmistir. Fikirler tamamen bana aittir. )


Sevgiler
Aslis

4 yorum:

  1. hiç denemedim bunları..ama Sprite sevdiğimden benim de tercihim bu yönde olur sanırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sprite muhtesem. Bakmanizi oneririm gercekten.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Coca Cola'nin balm olanindan aldim gecen hafta. Gercekten cok basarili.

      Sil