21 Kasım 2012 Çarşamba

Benefit - They're Real Mascara

Herkese merhabalar. İlk yazimda yurtdisindayken yaptigim kozmetik alisverisini anlatmistim sizlere ve ordaki urunleri teker teker ayri postlar halinde yazacagimi da. Simdi ilk urunumuzle basliyoruz.
Benefit-They're Real Mascara.



Bir kere urunun kabi cok şık. Metal olmasi ve sekil itibariyle yaptigi isten once kabiyla etkiliyor sizi. Zaten Benefit ambalaj ve paketleme konusunda isi gercekten iyi biliyor. Urun miktar olarak 8.5 gram. Bir maskara icin ortalamanin birazcik ustunde bir miktar. 
Fırçası tamamen plastik. Kıl fırçalı maskaralar hiç     bana göre değil.
                    


Peki ben neden asik olmadim bu maskaraya neden baglanamadim.
Sebebi cok basit aslinda bana yakismadi :) Biliyorum nasil yani diye soracaksiniz. Anlatayim.
Bence bu rimeli kisa kirpikli insanlar kullanmali, en azindan benim gibi extra uzun kirpikli olmayan uzun kirpikli arkadasla olur. Benim kirpiklerim hem uzun hemde kivriktir, benim maskaradan bekledigim sey sadece dolgunluk vermesidir uzatmasi degil. Oysa bu rimel o kadar isini iyi yapiyor ki bunu surdukten sonra benim kirpiklerim kaslarima degiyor :)) E haliyle hos gorunmuyor o zaman.
Bir diger sebebi ise pek dolgun olmayan kirpiklerimi iyice yapistirmasi oldu. Yani ben bunu surdum, sonra sanki 4-5 tane kirpigim varmis ama onlarda kaslarima degecek kadar uzunmus gibi bir goruntu oldu :) Kisacasi rimel soz verdigi herseyi yapiyor, bir sorunu yok. Ama bana uygun degil o kadar. Tabi ki bu urunu kullaniyorum suan bir kenara atmis degilim sadece farkli sekillerde uyguluyorum. Mesela sadece kirpigim yarisina kadar surup cekiyorum, yani tum kirpigime uygulamiyorum cok uzatmasin diye.
Benefit - They're Real Maskara urun tanitimi ve yorumum bu sekildeydi. Bittikten sonra bir daha almayacagim. Ama siz almak isterseniz Benefit urunleri Sephora'larda satiliyor. Fiyati drugstore rimellerine gore pahali fakat bence uygun kirpikli bir insan surdugunde bunu aldigina pisman olmaz.


Yazıya edit: Bu maskara hakkında size söyleyebileceğim tek şey bunu alın açın sonra atın çekmecenize bir ay bekleyin. Bir ay sonra çıkarın ve farkı görün. İlk zamanlardaki ıslaklığını yitirince bırakın yapıştırmayı tek tek tarayıp ayırıyor bu maskara kirpikleri. Ben çok erken yapmışım bu ürün için yorumumu. Almak isteyen herkese öneririm.

4 yorum:

  1. Bunu denemem lazim kesinlikle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyen cogu kisi begeniyor, sadece bana uygun degildi. Umarim aklinizdaki bazi sorulari yanitlayan bir yazi olmustur :)

      Sil
  2. Ben denedigimde esimin tepkisi, "takma kirpik mi taktin, muhtesem olms" seklindeydi. Hem de bir erkek olarak ilk goruste farketti. :)
    Keske kirpiklerindeki durusunu da bir fotografla paylassaydin... Su yapistirma meselesini merak ettim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gecen seneye hic rimel kullanmayan bir insan oldugum icin o kadar uzun gostermesini begenmedim ve alisamadim. Dedigim gibi kirpiklerim zaten uzun ve kivrik birde bunu surunce cok ama cok abartili durdu. Fotograf konusundaysa haklisiniz fotograflari aksam cektigim icin yeterli degildi. En kisa zamanda kirpigimdeki durusunun fotografini eklerim :)

      Sil