29 Kasım 2012 Perşembe

Alisveris Zamani #3

Haftasonu Karsiyaka carsida birkac isim vardi, islerimi hallettim eve gidicektim sonra dedim ki bi Rossman'a ugrayayim bisey almama gerek yok bakinirim sadece. Olmadi, yapamadim. Gene sadece bakinmakla yetinemedim ve kucukte olsa bir alisveris yaptim. İsterseniz aldigim seylere toplu olarak bi bakalim.





*Nivea Deodorantlar : Nivea'nin her kokusunu seviyorum, indirimde olduklarini gorunce iki tane aldim.
*Nivea Roll on : Roll on'um bitmisti hazir almisken deodorantla ayni koku olsun istedim ve lotus serisinden aldim.
*Gliss Sampuan : 25 TL ve ustu alisverisinizde 5 TL'ye geliyordu, alip denemk istedim.
*Essence ojeler
*Essence Jel Eyeliner : Sonunda siyah rengini bulabildim. Ne zaman gitsem bitmis oluyordu. Benimki 01 Midnight in Paris.
*Essence Eyeliner Fircasi : Jel eyelinerlara merak sarinca almak farz olmustu.
*Rival de Loop tirnak kenarlarindaki oje artiklarini temizlemeye yarayan alet (Tanrim bu nasil bi cumle boyle :D)
*Rival de Loop Dudak Yagi : İlk defa dudak yagi diye bir urun gordum, denemek icin aldim. Benimki kavun aromali.
*Synergen Thermo Maske : Yuz maskelerine olan duskunlugumden bahsetmistim, bu yuzunuzde isinan maskeleri cok merak ediyordum gorunce hemen aldim.
*Fuss Wohl Ayak Kremi : Bu kremin methini cok duymustum. Derin catlaklara ne kadar etkili olur bilemem ama yorgun gunlerinizde surdugunuzde belirgin derecede bir rahatlama hissediyormussunuz. Deneyip gorelim bakalim.

Ojelere BAYİLDİM. Yakindan fotograflarini cektim ama isiktan dolayi tam renklerini yakalayabildim mi emin degilim.



Yukaridaki fotograftan sol bastan sayiyorum :)
140- go bold! , 134- stuck on you, 120- cookie love, 112- time for romance.

İsiltili ojelere takmis durumda oldugumu farketmissinizdir. Hele Time for Romance'in icinde bildiginiz koca koca simler var :D 

Simdi birde aldigim diger urunlerin arkasinda yazanlara bakalim.


Kokusu coooook guzel. Kullanmak icin sabirsizlaniyorum fakat once elimdeki acilmis sampuanlari bitirmek niyetindeyim.




Birde cam kavanozlarda satilan vucut peelingini aldim fakat onun fotografini cekmeyi unutmusum simdi farkediyorum. Zaten o urunun ayrintili yazisini yazmayi dusunuyorum biraz kullandiktan sonra.
Tam bir sorumsuz blogger oldugum icin fisimi saklamayi unuttum maalesef :/


( Adi gecen markalarla hicbir baglantim yoktur, urunler kendi paramla alinmistir. Fikirler tamamen bana aittir. )


Sevgiler
Aslis














4 yorum:

  1. Hayırrlıı olsunn, cici cici günlerde kullan kuzumm:)

    YanıtlaSil
  2. hyrlı ossun nn cnm ... bnm hcbıseyım yok ızleyıcın olmam yetmıyormu cnım cekılıse katılablyormuyum?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sartlar yazinin altinda yaziyor. Blogunuz yoksa sadece izleyicim olmaniz yeterli.

      Sil